Sabtu, 29 Mac 2014

dapat semula username n password blog

Bismillah, maaf dah lame xupdate..lupa username n password hehe.alamdulilah tahun 2014 banyak mengajar aku ttg erti ketabahan..kegagalan aku dlm hal percintaan bnyk mgajar aku untuk lbh mendekatkan diri pada yg esa.aku ambik iktibar..jgn terlalu mncintai manusia yg belom halal melebihi cinta kt pd yg esa..akhirnya aku redha dan serahkn jodohku  pada takdir...sesungguhnya jodoh yg mendapat redha lbh diberkati...dah xyah nk sedih..haha...
Btw ader knal seorang lelaki nie..dalam proses perkenalan...kelakar sgt bila pertama kali jumpe dier...katanya tak pernah kuar dgn perempuan..btol ke? Leh cayer ke..hkaha.pertama kali naik kereta dier..dier pandang aku dengar penuh terkejut... (HAAA!) seolah2 sedang tgk sorg bidadari dari kayangan  nak berjumpe dier.hahaha (dalam hati aku..comel sgt ke aku nie) hahaha poyo jap...nak dipendekkan cerita pertama kali jumpe dier..dah aku start bahan dier..nasib dier penyabar...aku cakap...awk muka awk x same pun dengan gmbr?dia jawab knp teruk sangat ke? Aku jawab lh..aa teros dier buat muka..hahaha kelakar lh dier tu..thanks awk ..sy xsedih pasal mase lalu...xsedih kne tinggal...hapy diberi peluang mgenali awk...klu nk cari org..cari yg syg kita lbh dari kita menyayangi dier :) maaf gmbr xleh publish..bia suprise sikit haha yeahhhhhhhh..saya cari org yg lebih menghargai saya..cehh jiwang...haha..
Kalau korg perasan bnyk dlm blog nie dah xder gmbr..sory lh now dah bertudung hehe... nnti story lagi okaih ::)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan